środa, 28 marca 2018

Uroki Zimy

No niech mi ktoś powie, że zima nie jest piękna... to się z nim chyba pokłócę.


Wschód słońca na polanie na szczycie mojej ulubionej Góry Wołowej (Ochsenberg).


Raj dla narciarzy biegowych i saneczkarzy.


Na razie tu pusto, bo wczesny ranek... Ale zbocze się wnet zaroi.


Ścieżka joggingowa na Ochsenbergu.


Przede mną już ktoś biegnie... Ten czarny punkcik pośrodku, to ludź. ;)


Zima jest piękna, zwłaszcza - w kolorze blue-white... Jestem nią zachwycona. I tak jak przy zakładaniu pierwszego bloga napisałam pod swoją wizytówką, że piękno najlepiej widać przez niebieskie okulary, to dzisiaj nawet nie musiałam swoich niebieskich okularów zakładać. Wszystko widzę w kolorze blue, też i czcionkę. ;)


Pięknego weekendu Wszystkim życzę, w kolorze blue, oczywiście!


HKCz
13.02.2010