sobota, 14 kwietnia 2018

Ciekawość natury. Natura w obiektywie

Uwielbiam fotografować. Fotografuję od dziecka. Już jako 10-latka miałam swój własny aparat fotograficzny. Фед-2. Rodzice kupili mi go w czasie naszej retrospektywnej podróży po Podolu. Najdłużej byliśmy w Zbarażu, w rodzinnym mieście Ojca.
Z aparatem fotograficznym nie rozstaję się nigdy, bo a nuż nadarzy się gdzieś okazja na jakąś ciekawą fotkę. Jak już wspominałam, na ostatnie moje urodziny dostałam od moich kochanych dzieci piękną, funkcjonalną cyfrówkę. Jestem pod wrażeniem jej funkcjonalności. Jeszcze nie wszystkie jej funkcje umiem zastosować, ale się uczę.


Oto 12 fotek obrazujących moją ciekawość natury. Bo że kocham Matkę Naturę, z bliska jej się przyglądać i ją uwieczniać, to pewnie już wspominałam. Uwieczniałam ją z wielkim zaangażowaniem w lesie i ogrodzie.













HKCz
(10.08.2011.)