sobota, 14 kwietnia 2018

Kolorowe dary lata w obiektywie

Lato niestety zwija już swoje podwoje. Nieodwracalnie. Odchodzi wraz z ptakami. Pozostaną po nim tylko wspomnienia zapisane w pamięci i na fotografiach.
Każdy ma swoje własne wspomnienia lata. Ja też mam. Bardzo dużo wspomnień. I tych zapisanych w pamięci, i tych zapisanych na fotkach. W szarobure dni jesieni wspominać będę lato, wakacji dni, i moje wspomnienia wcale nie przeminą... jak kolorowe sny. Nie pozwolę na to, a mój blog mi w tym pomoże.
Już wcześniej prezentowałam swoje fotki lata w kategorii: "Ciekawość natury. Natura w obiektywie" oraz „Kwiaty leśne”, tym razem zaprezentuję niektóre owoce lasu, grzyby, a także owoce z mojego ogródka. Oto one:

Owoce lasu.









...i grzyby
(niejadalne, ale urokliwe).









Owoce z mojego ogródka.






HKCz
17.09.2011