wtorek, 17 kwietnia 2018

Zwierzaki z mojego sąsiedztwa


A kuku…! tu jestem!

Tuż za moim miastem znajduje się prywatne mini ZOO. Często tam bywam. Zwłaszcza z Wnukami. Większość zwierzaków chodzi sobie swobodnie po całym terenie i wypatruje gości. Zwierzątka są bardzo miłe i spokojne. Lubią przymilać się do gości, dają się głaskać i przyjaźnie patrzą w oczy. Dokarmiać ich nie można. Co najwyżej, można dla nich zostawić przyniesione z domu jedzenie w specjalnie przygotowanej skrzyni.
Zdjęcia, które załączam, zrobiłam podczas mojej tam bytności w grudniu. Śniegu nie było, więc można było sobie pochodzić wśród zwierząt i pobawić się z nimi. To bardzo miłe i bardzo radosne wrażenie.

Oto moje fotki…
Na niektórych z nich będzie widać wyraźnie, że zwierzęta chodzą sobie 
wśród ludzi jakby nigdy nic.

Kozy domowe i owce kameruńskie






Mini świnie






Konie










 Krowy







Króliczki i pies wartownik




Nie wiem czy te muszki należą do ZOO, ale pewnie tak, 
skoro na nas napadły tuż przy wyjściu.


***


Miej serce dla zwierząt… one się odwzajemnią. 

HKCz
(21.01.2012.)