piątek, 27 kwietnia 2018

Piękno i dziwaczność w drzewach zaklęte


Są drzewa obok których nie można przejść obojętnie. Tak zachwycają i zadziwiają jednocześnie. Jedne pięknem, inne dziwacznością. Zwłaszcza ich pnie swoim wyglądem potrafią wprowadzić w osłupienie.

W mojej galerii drzew pokażę tym razem właśnie pnie drzew - o różnych kształtach i w różnych ujęciach. Fotografowałam je w różnych porach roku i w różnych porach dnia. Przy różnej pogodzie.

Fani dendroterapii mają swoje ulubione drzewa i do przytulania wybierają te najładniejsze, najzdrowsze. (O dendroterapii - poprzez przyjemność ku zdrowotności - pisałam już wcześniej, jeśli masz ochotę przeczytać, kliknij > tutaj).

Czy do takich drzew, jakie tym razem pokazuję, można się przytulić? Każdy niech odpowie sobie sam.
Zdjęcia pozostawiam bez opisu. Każdy, kto ma wyobraźnię, będzie widział w nich co innego. Czym innym będą go zachwycać, czym innym zadziwiać… I o to właśnie chodzi. Miłego oglądania! 
























- Dziwadła te drzewa straszliwe... Nawet mnie, psa, zadziwiają okrutnie.
Za nic nie mogę przejść obok nich obojętnie.

***

Jutro znów wesolutko pomaszerujemy do lasu i znów piękno 
drzew uwieczniać będziemy. Ich dziwaczność także.


(Obrazek mojej 9-letniej Wnuczki)

HKCz
(21.03.2013.)