niedziela, 1 kwietnia 2018

Hej, przeleciał roczek

Wielkie święto dziś u Halszki,
pierwsze urodzinki jej blogaska!
In memoriam robi się portrecik Halszki,
a o życzonka prosim — co łaska!




Hej, przeleciał roczek

Hej, przeleciał roczek
Halszki blogowania,
szybciutko jak na niebie obłoczek,
ale bogato w doznania.

I żadnej w tym przesady,
bo przyjemnych doznań było bez liku!
A choć czasem były i zwady...
ostała się Halszka na blogowym świeczniku.


    Uwierzyć nie mogę, że to już rok mojego blogowania. Jak szybko ten czas zleciał! Ale zleciał bardzo przyjemnie. Przyznaję szczerze. Poznałam w tym czasie bardzo dużo sympatycznych ludzi, ciekawe blogi i wspaniałych Blogowiczów, z którymi cały czas utrzymuję kontakt. Dziękuję Wam moi Drodzy, że jesteście... i trwacie przy mnie!

    Dziękuję również moim bezimiennym Czytelnikom, którzy choć nie wpisują swoich komentarzy, ciągle odwiedzają mój blog i czytają moje teksty.

    Dzięki Wam Wszystkim, widzę sens istnienia mojego bloga. A przyznam, że zakładając go, bardzo sceptycznie i nawet z lękiem, podchodziłam do swojego „wyczynu"... Przecież ponad 20 lat nie ma mnie w Kraju. Tak wiele się w Polsce przez ten czas zmieniło. Ludzie się zmienili. Mimo moich obaw, jednak bardzo miło zostałam przyjęta na blogowisku Wirtualnej Polski. I za to dziękuję Wam z całego serca! Wszystkim! Halszka 
 

HKCz
23.07.2010